• mei 2023

In potentie heel mooi maar er moet nog wel wat gebeuren. Overgenomen door jonge mensen die pas 2 jaar hier bezig zijn. Sanitair prima. Prijs voor 2 personen inclusief elektriciteit € 28,50 te hoog voor een camperaar. De omgeving maakt echter veel goed.

• september 2022

heel pretig ontvangen. was al donker bij aanlomst, de plek werdt aangewezen en naar toe begeleid. De rust is heerlijk. De natuur is hier goed zichtbaar. mooi in de herfst.

Elftstraat

Mooie, rustige ligging buiten. Woning zeer natuurlijk, sanitair goed en schoon. Vrijwel alleen Nederlanders op het plein. zeer aardige exploitant. Geen verwijdering beschikbaar. elektriciteit op zijn plaats. We voelden ons goed. Prijzen zijn erg goedkoop! Wij kunnen het aanbevelen!

• mei 2023

• september 2022