Het ziet er vanaf de weg misschien wat eenvoudig uit, maar is een prima plek. Goed sanitair, ruime plaatsen en een aardige eigenaar die ook van alles over de druiven en de wijn kan vertellen. We konden een fietskaart van de omgeving lenen.

• april 2022

Vriendelijk ontvangst, we hebben meteen een lekker flesje wijn gekocht. Het sanitair is modern en schoon.15 minuten fietsen van Kasteelmuseum Ruurlo

• september 2021

Heerlijk rustig en ruim terrein, sanitair is schoon, en de wijn smaakt ook prima. Goede uitvalsbasis voor fietsen en wandelen.

• april 2022

• september 2021