Mooie camping, ruim opgezet. Vriendelijke ontvangst. Wij stonden op het nieuwe gedeelte. We hebben genoten van het prachtige uitzicht!

Daisybel

Er valt niets aan toe te voegen super mooie plaats komen zeker terug een dikke 10 R & T uit Maasbracht

parico

heerlijk weekend gestaan met de camper fijne sanitaire voorzieningen mooie ruime plaatsen vriendelijke ontvangst ,dit is dus precies zoals het hoort, wij komen zeker nog is terug dit is voor ons een aanrader👍

SVR - Boerderijcamping Het Oever