Toplocatie, 2 nachten verbleven na bezoekje aan Obelink. Mooi proper sanitair, enthousiaste ontvangst en fantastische uitzichten op de weiden en polders. Hebben leuke ochtendwandeling gedaan in de nabije bossen. Kom zeker nog eens terug om te mountainbiken. Bedankt Gery & Tony

Bevercamper

Heel graag gedaan!! Dank u wel voor de lovende woorden, en we zien u graag nog eens terug. Groeten, Gerrie & Tonny

• november 2023

Perfecte camperplaats! Goede ligging, goed en net onderhouden sanitair en een vriendelijke gastvrije ontvangst. Wij betaalden 17,5€/n, alles inbegrepen. Als we nog eens in de buurt zijn komen we graag terug.

Heel vriendelijk van u, Graag tot ziens!! M.v.g. Gerrie Middelkoop

We hebben hier drie nachten gestaan tot volle tevredenheid. Je wordt heel hartelijk ontvangen door Gerrie. Alles is goed onderhouden en schoon. Doetinchem is op fietsafstand en eten, mocht je zelf niet willen koken, kun je op loopafstand. Bedankt voor jullie gastvrijheid 👌

Huggie

Dat hoor ik graag, bedankt voor deze mooie review, en heel graag tot ziens! Groetjes, Gerrie Middelkoop

• november 2023

Heel vriendelijk van u, Graag tot ziens!! M.v.g. Gerrie Middelkoop