vriendelijk ontvangst, camperplek ziet er netjes uit. gebruik van stroom en toiletten/ douche extra bijbetalen Inclusief €20, — per nacht. inderdaad wel geluid van de weg. op loopafstand van recreatie meer van Bussloo. ideaal in combinatie met een sauna bezoek +/- 10 min fietsen.

Jacrus

wij hebben hier 1 nacht gestaan op 15 maart. Camperplaats is keurig voor elkaar, alles netjes. Omgeving erg veel geluidsoverlast van de snelweg en bedrijventerrein aan overkant, slecht geslapen. Wij komen hier niet meer vanwege de geluidsoverlast.

campertje6464

vriendelijke ontvangst en begeleiding bij aankomst in het donker. Handig dat je de fietsen kan stallen en zalig om in de buurt te fietsen. centrum Deventer 20min

Camperlocatie bij camping de Hane