• november 2023

AlbertKw

Hallo AlbertKw, Graag willen wij reageren op uw bijzonder negatieve review naar aanleiding van uw bezoek aan onze camping tijdens de extreme regenmaanden van oktober en november 2023. Zoals wij u vertelt hebben bij aankomst op onze camping zijn wij genoodzaakt geweest om het campingterrein te sluiten in dit natte najaar. Een laatste caravan hebben we met een 4x4 terreinwagen en daarvoor nog een tractor van het terrein af moeten slepen. Jammer dat hier geen begrip voor is van U. Natuurlijk bent u vanaf het voorjaar 2024 welkom en vertrouwen op betere condities. Team Camping de Muk

Mooie groene camping. Voor onze jongens trampolines, pingpongtafel, voetbaltafel, een bootje in de sloot en nog veel meer. Fietsen richting Wijchen en Nijmegen. Sanitair is prima.

• november 2023

Camping De Muk