Goede kleine SP. Naast een grote camping. Sanitair goed, verwarmd. Broodservice. 16€ inclusief elektriciteit. Maximaal 2 dagen. Naar Obelink per fiets of scooter ca. 6 km.

• november 2023

Silvi1978

Het lijkt mij normaal als hij geld als nog overmaakt. meer sterren als wij er morgen geweest zijn

de-Siempies

Beste gast, Bedankt voor uw recensie! Wij begrijpen niet wat u bedoelt. wij horen graag van u wat u precies bedoelt. U kunt altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Wij hopen u in de toekomst weer te zien!

• november 2023

Camperplaats bij Recreatiepark Het Winkel