Fred-Gramberg

Vriendelijk eigenaar. mooie plek om vandaar uit te gaan fietsen of wandelen. 16,50 per nacht voor 16A is vrij prijzig. Sanitair is gedateerd en niet echt schoon. Slechte verlichting bij het sanitair. Plekken op het gras.

• april 2023

Fantastische rustige plek. Eigenaar vriendelijk. Sanitair gedateerd. Wandelen en fietsen mogelijk. Aldi in de buurt. Prijs moet herzien worden. Geen €12,- maar €14 betaald. 4 A elektriciteit €2,50. We waren een beetje overdonderd. Groetjes Adian

• april 2023

Camperlocatie Landgoed Jonker