Parking Kardinge

Groningen, Nederland

• juli 2024

wij telden 36 campers en drie caravans met de auto er naast. Er wonen duidelijk mensen langere tijd hier die spullen verzamelen, met zeil voortenten fabriceren. jammer allemaal, kwestie van tijd en dan komt de gemeente in actie en dan zijn we allemaal een mooie gratis plek kwijt

MrRik

prima plek. Hij is gratis, dus niet zeuren!! Op fietsafstand van de binnenstad, dus fijn om de stad en familie te bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Sas-en-Chris

Het gevoel dat je welkom bent is er nu wel vanaf. De officiële plekken (in het gras) waar je 72 uur mag staan, zijn een grote blubberzooi met diepe kuilen. De parkeerplekken van 24 uur alleen in de vakken, is voor de gemiddelde camper niet te doen. Gemiste kans voor zo’n fijne stad als Groningen.

• juli 2024

Parking Kardinge