leuke rustige, veilige en gratis plek met loos mogelijkheid. horeca om de hoek en prachtig uitzicht. wandelen en fietsen leent de omgeving zich goed voor.

Anno1978

prachtige plek, voor ons dicht bij huis maar nu is er eindelijk een keer plek, dus we blijven een nachtje. in het strandpaviljoen Paterswoldsemeer heerlijk gegeten

Margje-b93

erg mooie plek maar jammer dat camperaars en auto’s bij de camper staan. 5 plekken zijn wel weinig voor een plek als deze. Het wordt duidelijk aangegeven middels een niet misverstane wit bord met rode rand en daarin het plaatselijke verordening nummer. Dus maar doorgereden :-(

Parking Paterswoldsemeer - DeLijte