- Eerste deel vd camping is op zich goed. Het achterste deel is verlaten. Kennelijk kom t dit door aanstaande sluiting vd camping. Er komt woningbouw op de plaats van de camping. - Toiletten en afwasgelegenheid vies. - Op de aankomst bij de receptie na geen medewerker gezien.

D&V2022

we hebben op 21.4. gebeld en een stoel gereserveerd. toen schreven we om 15:42 uur een e-mail. tot vandaag gewacht op antwoord nu willen ze ons 10 dagen later boeken en is er geen plek meer gereserveerd. Het is zo makkelijk om te doen. Geen goed werk dat daar gedaan wordt, jammer.

Break Out Grunopark