Holwierde, Delfzijl, Groningen, Nederland

Mini Camping Oldenbosch

kleinschalige minicamping bij zorgboerderij - gelegen op 250m na het GPS-punt - vlakbij de Eems - Delfzijl 5km - centrum 2km

• Dijkweg 15

9905 TD, Holwierde, Nederland

• november 2022

Leuke plek, prachtig uitzicht, vriendelijke en gastvrije mensen. Lieve honden ook.

Tjipzigterman

Fijn dat we op deze mooie en rustige plek hebben mogen staan, vriendelijke ontvangst en alles prima in orde. Een mooi initiatief dat de inkomsten voor de woongroep besteed worden, top!!! Anneke/Bart

Hier twee nachten gestaan met de camper met mooi uitzicht over de velden van de boer. We werden vriendelijk ontvangen en konden zelf een plekje zoeken op het veld. Ondanks het niet heel lekkere weer hebben we hier prima gestaan. De voorzieningen zijn goed en het sanitair is schoon.

• Stroom (unknownA)

• november 2022