heerlijke plek! veel watersporters en op loopafstand van Zoutkamp! ook heel fijn dat er verblijfsruimte is in een voormalige kas, ook bij kouder weer hoef je niet in je camper te zitten. wij verbleven op de camping, de camperplaatsen zijn aan de andere kant van het water, heel rustig gelegen

• april 2023

Mooi gelegen camping aan de overzijde van Zoutkamp. Langgerekt met meerdere veldjes. Goede wandelmogelijkheden met de hond langs het Reitdiep. Alles is aanwezig. Lekker rustig gestaan. Niet goedkoop (€22 per nacht).

• februari 2023

ondanks de info hier was de camping gesloten. dat werd ons nogal nors medegedeeld. en verder geen advies of wat dan ook.

• april 2023

• februari 2023