Er gaat toch iets boven Groningen! En dat is deze camping. Alkes is er perfect. sanitair van topkwaliteit, plaatsen ruim en mooi! Daarnaast verzorgen de gastvrouwen en gastheren je ook nog uit keuzes van verschillende fietsroutes. Toplocatie!

Heiko1965

Wat een mooie beoordeling, bedankt voor de complimenten. Dit is voor ons een mooie start voor het nieuwe seizoen. We wensen jullie nog veel mooie reizen en plaatsen toe.

Prachtige plekken, zeer ruim .prima sanitair. Vlakbij de boot naar het mooieDuitse waddeneiland Borkum! De moeite waard.

Rene-Mathijssen

Bedankt voor de mooie review. Veel van onze gasten bezoeken het Duitse Waddeneiland Borkum, het heeft een heel andere sfeer dan de Nederlandse eilanden wat het zeker het bezoeken waard maakt. Ons sanitair is deze winter verbouwd, het grootste deel is helemaal opnieuw ingericht.

Camping Lentemaheerd