Uithuizermeeden, Het Hogeland, Groningen, Nederland

Camping Lentemaheerd

rustige camperplaatsen op camping - reserveren vooral in zomer gewenst - centrum 2km

• Schapeweg 21

9982 BA, Uithuizermeeden, Nederland
  • € 18,50 • 1 apr. t/m 12 mei

€ 20,00 • 13 mei t/m 24 mei

€ 18,50 • 25 mei t/m 2 jul.

€ 20,00 • 3 jul. t/m 29 aug.

€ 18,50 • 30 aug. t/m 31 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• april 2022

Op 13 april jl. kwamen we hier op deze prachtige plek aan, we werden ontvangen door de eigenaresse en konden een plekje uitkiezen. Een prachtige omgeving, heerlijk wijds en rustig! Genoten van het weer. Sanitair is netjes en schoon, heerlijk gedoucht! Gewoon genieten!

• oktober 2021

Fijne camping met prima sanitair. mooie omgeving en heerlijk fietsen

Henk-en-Truus

Dank je voor de mooie beoordeling Fijn fietsen, het kon nog tijdens jullie verblijf. De paden en wegen zijn hier nog betrekkelijk rustig waardoor je het landschap op je gemak kunt bewonderen. Zelf genieten we daar ook steeds weer van. Groetjes uit Noord Groningen

Een heerlijke rustige camping. We hebben hier genoten van de omgeving. Veel gefietst en geocaches gezocht. Gijs en Els

Gijsels

Geocachten, steeds meer mensen zijn op zoek naar deze geheime locaties. Zo leuk, door onze gasten heb ik dat ook leren kennen. Dank je voor de fijne beoordeling Groetjes Lentemamaatje

• april 2022

• oktober 2021

Fijne camping met prima sanitair. mooie omgeving en heerlijk fietsen

• € 18,50 • 1 apr. t/m 12 mei

€ 20,00 • 13 mei t/m 24 mei

€ 18,50 • 25 mei t/m 2 jul.

€ 20,00 • 3 jul. t/m 29 aug.

€ 18,50 • 30 aug. t/m 31 okt.