Lentemaheerd

Uithuizermeeden, Het Hogeland, Groningen, Nederland

• juni 2024

Heppie-ouwer

Wat een mooie woorden, bedankt daarvoor. Door al deze leuke berichten genieten wij nog meer van het vele werk wat we met zoveel plezier samen doen om onze gasten een fijn verblijf te geven.

Een zeer mooie, rustige en goed onderhouden faciliteit. Hier zie je dat de telefoniste haar hart en ziel in de zaak steekt. De prijs-prestatieverhouding is zeer goed. Wat ons betreft is Lentemaheerd een topplek in de provincie Groningen! Hartelijk dank!

1953!-2

We zetten ons inderdaad met veel liefde in om deze plek met onze gasten te delen. Dat vraagt veel tijd en lange dagen maar als we dan zo'n mooie beoordeling krijgen is dat de kroon op ons werk. Dank je wel, de Lentemaatjes

• juni 2024

Lentemaheerd