Prima plek voor een overnachting, schoon sanitair, supermarkt heel dichtbij. mooie omgeving om te wandelen of fietsen.

MarkBella

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent en genoten heeft van de omgeving. Groeten, team jachthaven camperplaatsen Winschoten

• november 2023

Rustige plek. Centrum op loopafstand. Supermarkt (AH) op 200 meter. Maar €5,- voor de stroom voor 1 nacht is wat erg veel.

Henk-en-Annet

Beste Henk, We waarderen je eerlijke beoordeling en het feit dat je de moeite hebt genomen om het te delen. Wij zien u graag volgend jaar weer terug! Groeten team camperplaats jachthaven Winschoten

Prima camperplaats, vriendelijke ontvangst. stadje op loopafstand. We komen zeker terug.!!!

mutti

Hallo Mutti, We waarderen de positieve feedback. Bedankt voor het delen van uw ervaring! Groeten team camperplaats jachthaven Winschoten

• november 2023

Jachthaven Winschoten