Zeer mooie parkeerplaats met een smalle inrit. Punten afgetrokken voor € 2,15 per hond. Wij zijn daarom met de ACSI kaart naar de bijbehorende camping gegaan, wat prettiger aanvoelde met 2 honden en stroom en douches inbegrepen en de nabijheid van de zeer mooie en schone sanitairgebouwen.

MSchiela

internet is een ramp! ging er alleen om die reden heen! nooit meer!

Uelsen12

Er is een gratis wifi-variant die inderdaad een beperkte snelheid heeft en er is een betaalde versie met meer bandbreedte. Er is gelukkig zoveel meer te zien en te beleven bij ons en in de omgeving dan alleen internet. ;-)

prachtige CP lekker rustig mooie omgeving alleen de WiFi is rampzalig eerst op de basis dat is niet veel later op de plus streamen staat om de drie minuten stil is wel jammer je betaald er genoeg voor de plus

MSchiela

internet is een ramp! ging er alleen om die reden heen! nooit meer!

Camperpark Roland