• april 2023

wat een fijne camping. en dat voor 21 euro je heb water en stroom bij de camper. warm water bij de afwas plek en een ruime plek. de winkel daar kan je alles kopen. ik denk dat mensen denken het is een park van Gilles laat maar. nou bij de receptie hele aardige mensen. kom zeker terug

Hghen

Wij hebben hier in een weekend met veel regen prima gestaan op een zonnige plek. Gezellig subtropisch zwembad mét Sauna en Turks stoombad, allemaal gratis. Heerlijke douches.. En dat voor ACSI tarief, inclusief toeristenbelasting voor €16,-

• april 2023

Vakantiepark de Berckt, Oostappen groep