Wij hebben hier van 24/6/23 tot 27/6/23 weer naar volle tevredenheid gestaan. Goede WiFi en veel fietsmogelijkheden in de omgeving. Ruime camperplaatsen.

nkc1951

mooie camperplaatsen en goed sanitair. Leuke behulpzame gastvrouw en alles in gemoedelijke sfeer. Mooie uitvalbasis voor leuke fietstochten te maken in het grensgebied. Beesel heeft een leuke gezellige kern met restaurantjes en terrassen. Aanrader alles netjes. Karin & Toine

Info

30-05-23 perfect heerlijke plek op fietsafstand van Reuver waar heel veel leuke winkels zijn.

Camping 't Eyveld