MaxMara

Mooie camping met veel plaatsen direct aan het water. (rotsblokken dus niet geschikt om een duik te nemen) Het toiletgebouw ziet er keurig schoon en nieuw uit, maar het warme water is een drama, zeer zeer miezerige straal zodat het bijna onmogelijk is om je haren te wassen. Jammer!

Steenhoven

Verharde cp. We hadden redelijk uitzicht op de Maas. Wel moeilijk begaanbaar als de eerste cp ook bezet is.. Verder vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Schoon sanitair en wasgelegenheid. Restaurant is een aanrader. Tevens mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

Camping het Veerhuys