Prima locatie om een nachtje door te brengen. Geen overlast ervaren van ma op di-nacht. Als je redelijk optijd arriveert kan je het naast gelegen park bezoeken. Op de fiets de Brussummerhei en een stuk van de omgeving.

Guus&Francine

Prima gratis plekje! Fantastisch dat Brunssum dit voor campers beschikbaar stelt. Je loopt zo het natuurpark in (ook losloopgebied voor honden, voorbij het viaduct met vijver). Ontbeten bij Schuttershüske. Wij hebben rustig geslapen. Fijne plek voor doorreis.

Parking Schutterhuske