:)Eerlijkbeesje

In oktober 2 nachten verbleven met 2 kinderen (4 en 6) Je mag zelf een plekje uitzoeken. De kinderen kunnen vrij spelen in de schuur met konijnen en pony’s/ezeltjes. Sanitair is super netjes.

jusje6

fijne camping, mooi sanitair wij stonden op het grote veld met heel veel ruimte om ons heen. fijne sfeer en geweldige fietsomgeving. op de kleinere velden heb je meer uitzicht maar heb je beslist blokken nodig. heerlijk gegeten bij gerardushoeve met schitterend uitzicht

Camping Oosterberg