Camperplaats Heijen

Heijen, Gennep, Limburg, Nederland

Camperplaats Heijen

Gelegen in "natuurgebied" in het Maasduinengebied aan een Maasarm - verzorgingspunt camper: De Groote Heeze 3 6598AV Heijen-3 minuten van CP-TIP: goed te combineren tijdens de aan en afrijroutes - drinkwater tappen, lozen grijs water en toilet op CP mogelijk - aanbiedingen zie de website - Maasheggen - overdekte oplaadpunten E-bike - broodjesservice - take-away-bezorgservice - historische stadje Gennep 4km - centrum 1.5km

• Mergeldijk 6598

6598, Heijen, Nederland

• juli 2021

Mooie ruime plaatsen, alles lag er strak en vezorgd uit. Hier gestaan van 8 t/m 12 Juli. Aardige en behulpzame beheerder, prima naar onze zin gehad. Alle voorzieningen die wij als campenaars wensen plus ruime info aanwezig voor recreëren in de directe omgeving.

• juni 2021

Prima camperplaats aan de Maas. Ik kwam hier op 25 juni voor 3 dagen en heb het als zeer plezierig ervaren. De heer Brugman, beheerder, is zeer betrokken bij alles en dat is erg fijn. Mogelijkheid lozen, toilet, afvalwater en ook elektriciteit en broodjesservice. Ruime plaatsen en schoon.

• juni 2021

Weinig toe te voegen aan review van Schout. bij Nacht. Juist de betrokkenheid en camperervaring van de beheerder maakt dat deze CP een hele mooie toekomst tegemoet gaat. Wij komen zeker weer terug.

• juli 2021