• mei 2021

• augustus 2020

Gerbo

Wij hebben recent een meting laten uitvoeren door een keuringsbedrijf. De situatie is aangepast naar 238 volt. Wij bieden camper plaatsen aan met 6 ampère of 10 ampère. Iedere camperplaats heeft een eigen automaat voor de stroom.

• juni 2019

Zeer goed verzorgde camping . Uitstekend sanitair, bij volle bezetting iets aan de krappe kant. Prima fietsomgeving . Zeer vriendelijk ontvangst en zeer behulpzaam met vragen. Hebben op verzoek ook gratis fietsroutes ter beschikking A2 verkeer klein minpuntje.

• mei 2021

• augustus 2020