Parking bij Camping Geelenhoof

Kelpen-Oler, Leudal, Limburg, Nederland

Parking bij Camping Geelenhoof

camperplaatsen voor de poort van de camping - aankomst vanaf 14.00 - 22.00u tot volgende ochtend 11.00 uur - zie voor camping sitecode 19273 - broodjesservice - met Hemelvaart en Pinksteren zijn deze camperplaatsen niet beschikbaar - centrum 1,5km

• Grathemerweg 16

6037 NR, Kelpen-Oler, Nederland
  • € 12,00 • 1 apr. t/m 11 mei

€ 12,00 • 26 mei t/m 14 jul.

€ 17,00 • 15 jul. t/m 31 jul.

€ 12,00 • 1 sep. t/m 31 okt.

• februari 2020

Op deze camperplaats moet je voor alles bij betalen.Er staat 10 euro maar dat was al 15 euro.je mag niet eens vuilnis in de bakken doen od het kost geld. Hier komen wij dus niet weer! Doe er je voordeel mee.!

Reactie van locatiebeheerder

Het tarief tot 31-10-2019 was in het laagseizoen voor campers vóór de slagboom 10 euro en in het hoogseizoen 15 euro. Dit is voor 2 personen exclusief stroom. Veel campers zijn zelfvoorzienend. Stroom is wel mogelijk, Wat het huisvuil betreft: wij hebben voor de campers vóór de slagboom voor 1 nacht geen huisvuil tarief. Bij een verblijf van 1 nacht is er weinig huisvuil dus berekenen wij ook geen kosten. Gezien onze campingfaciliteiten achter de slagboom hebben wij een hoogseizoen en laagseizoen tarief. De website van Campercontact is erg duidelijk met de tarieven.

• mei 2019

• oktober 2015

verscheure

Alle 5 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• februari 2020

Reactie van locatiebeheerder

• mei 2019

• oktober 2015

• € 12,00 • 1 apr. t/m 11 mei

€ 12,00 • 26 mei t/m 14 jul.

€ 17,00 • 15 jul. t/m 31 jul.

€ 12,00 • 1 sep. t/m 31 okt.