Camping Oda Hoeve

Geclaimd door eigenaar
More info icon

mooie minicamping en gastvrij

yannick

Prachtig aangelegde en onderhouden camping. Wij stonden er met onze camper, gewoon tussen andere caravans/campers. Prima en schoon sanitair. Elke plek heeft een tegelplateau. Grasveld als een biljartlaken. Adults only, dus rustig. 4 mooie jeu-de-boules banen op het terrein.

• april 2023

mooie minicamping en gastvrij

• april 2023

Over ons

Op de grens van Noord- en Midden-Limburg tussen Venlo en Roermond ligt het pittoreske, historische Maasdorp Kessel. Hier, in het land van Peel en Maas, vindt u onze camping Oda Hoeve die in 2001 is opgericht en momenteel bestaat uit ruime kampeerplaatsen die ook geschikt zijn voor campers. Geniet van de prachtige bosrijke omgeving doormiddel van een van de vele fiets en wandelroutes via de wel bekende knooppunten. Ook een tochtje langs de Maas mag zeker niet ontbreken. In Kessel zijn gezellige terrasjes en restaurants te vinden voor een borrel of een hapje eten.

Camping Oda Hoeve