Super camping. Zeer vriendelijke ontvangst. Positieve reviews kloppen allemaal. Rechts buiten de camping snackbar Smularia De Smickel met heerlijke snacks en gerechten (zuurvlees schotel). Een aanrader na een lange rit. Hier komen wij zeker terug camping/snackbar.

Medson

Uitstekende camping. Grote plekken! Mooi nieuw sanitair gebouw, schoon en verzorgd! Leuk om ook even bij de koeien in de stal te kijken. De eigenaren hebben een eigen slagerij in het dorp met voortreffelijk vlees van hun eigen koeien. Heerlijk voor op de barbecue !

Boerderijcamping de Limburgerhof