Camperplaats ‘t Rooth

Maasbree, Peel en Maas, Limburg, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

wij zijn hier met het paasweekend geweest. Heel vriendelijk ontvangen. schoon sanitair. werden nog verwend met een leuke paas attentie. Leuke fiets en wandel omgeving. komen hier zeker nog eens terug.

Prima plek, vriendelijk ontvangst, schoon sanitair en douche. Twee wc’s en een douche misschien te weinig als veld vol staat met 18 campers. Ook 1 wastafel aanwezig. Prijs is voor camper, 2 personen en stroom € 16,50.

TonKlaver

Mooie plaatsen op een enorm weiland. Douche en toilet aanwezig. Vriendelijke exploitant. Ik zal terug komen.

Camperplaats ‘t Rooth