prachtige plek alleen waren alle 25 plekken met stroom gereserveerd en wij zijn zelfvoorzienend dus aan het water konden we nog staan maar daar staat iedereen schots en scheef door elkaar dat was voor ons geen optie

Germ

Zeer fijne plaats waar wij een aantal dagen geleden waren. Rustig, ruime plek, schoon sanitair, mooie omgeving met zwemwater. Terras met restaurant aanwezig. We komen hier zeker nog terug!

• april 2023

Eigenlijk een camping, gezien de prijs. 23,60 betaald, incl stroom. De plaatsen aan het water zijn nog afgesloten. Sanitair voldoet, wel betalen voor douche. Koud douchen kan niet, helaas.

• april 2023

Camping & Jachthaven de Maasterp, Eldorado