Ronald-en-Helga

Oenselsfruitweike is een natuurcamping en met trots bieden wij naast een mooi uitzicht, onze gasten een mooie groene grasmat aan en een schoon sanitair. Vooraf is (1)via de website, of (2) via een offerte aan gasten bekend gemaakt dat bodembedekking verboden is. En voor gasten die zo aankomen hebben wij (3) een bord bij de oprit staan. Dit om volgende gasten ook een mooie grasmat te kunnen aanbieden. Voor tenten hebben wij aparte plekken. Als u (4) gewoon bij uw buren rondgekeken had dan had u kunnen zien dat niemand de bodem bedekt. Bij de douches vragen wij de gasten vriendelijk om na gebruik het doucheputje met het daarvoor aanwezige papier gewoon schoon te houden voor de volgende gast die u daar dankbaar voor zal zijn. Het merendeel van de gasten toont hiervoor begrip en laat de douche dan ook schoon achter. Mensen kunnen zo optimaal genieten van ons verblijf. Uw ergernisreview, opmerkelijk te noemen dat u pas na ca. 6 maanden reageert, toont glashelder aan, dat u daarvoor blijkbaar geen enkel begrip voor toont. En ja soms controleren wij de afvalscheiding, wij voelen ons immers verantwoordelijk voor een goede afvalscheiding, ook daar heeft u geen enkel begrip voor. Wij willen onze camping voor gasten netjes en schoon houden.

Hier overnacht nadat we op 2 andere campings niet terecht konden. Kan niet anders zeggen dan dat de ontvangst vriendelijk was. Leuk gesprek ook gehad over diverse fruitbomen etc. Eenvoudige camping, mooi uitzicht en prima sanitair. Jammer van het geluid van de weg die er langs loopt.

juju3478

ongastvrij en veel ge- en verboden. De prijs is per dag, dus bij 2 overnachtingen betaal je voor 3 dagen (dit in tegenstelling met wat hier in de app staat en ongebruikelijk, nog nooit meegemaakt). Terrein is wel mooi en sanitair prima.

Camping Oenselsfruitweike