camping goed verzorgd, kantine alleen van woensdag t/m zondag open. wifi gratis maar slecht en telefoon/ providers nauwelijks te ontvangen.

kramer24

Een mooie camping. In een mooie en rustige omgeving. Voor wandelaars en mensen die van fietsen houden een aanrader. Sanitair was goed en schoon. We hebben er 3 nachten gestaan en we gaan er zeker nog een keer heen.

Gedimipa

aardige mensen bij de receptie en de man die voor het eerste jaar deze camping in zijn beheer heeft. Alles schoon en netjes. mooie CP! Zekers de moeite waard.

Camping De Heimolen