met Pasen weer op deze heerlijke plek gestaan . met de hond zo het bos in en uren wandelen zonder iemand tegen te komen . fantastische douche die in de regen heel welkom was . vriendelijke eigenaren en leuke horeca om de hoek . wij blijven hier terugkomen

mdufais

Bedankt voor de mooie review. Graag tot de volgende keer!

prachtige mini camping waar wij ook stonden voor 1 nacht! We mochten ook op de camperplaats staan, maar vrij krap met een kar achter de camper…net sanitair en heerlijke douche! aardige eigenaresse!! super mooie omgeving!!

mdufais

Bedankt voor de mooie review. Graag tot de volgende keer!

De Negende Zaeligheyt