RCN De Flaasbloem, vakantiepark

Geclaimd door eigenaar
More info icon

• november 2023

Toon33

We hebben hier een week vertoeft wat geweldige camper plaatsen, lekker ruime plaatsen zeker een aanrader. mooie fiets omgeving en supermarkten dicht bij👍

Andries&Irene

prachtige grote plekken onze 6 meter camper stond er wat verloren bij, zo groot zijn de plekken. alles tip top in orde!

• november 2023

Over ons

About us image
Op vakantiepark RCN de Flaasbloem kun je terecht voor een heerlijke vakantie. 's Morgens wakker worden van fluitende vogels of de zon die door de bomen schijnt: kamperen op RCN de Flaasbloem is een een echte natuurbeleving. De kampeerplaatsen zijn ruim opgezet, hierdoor is er voldoende afstand tussen de tenten en caravans. Bij brasserie 't Smokkelstrand kun je terecht voor een heerlijke lunch of diner. Ook ben je welkom voor een lekker drankje op ons terras met uitzicht op 't Smokkelstrand. Onze camperplaatsen hebben een oppervlakte van +/- 120 m². Deze camperplaatsen zijn verhard met straatwerk. Hou er wel rekening mee dat onze sanitair gebouwen gesloten zijn in het laagseizoen.
Map
Green Key eco-label