• mei 2022

6 mei 2022 vorige week paar nachten op deze camping gestaan. Wat een heerlijke camping, oase van rust. Hartelijke ontvangst bij aankomst. Schoon sanitair, altijd prettig. mooie fietstochten gemaakt. Er valt veel te zien en te bezoeken in de omgeving. Aanrader. Marjanne

Marjarno

Hallo Marjanne, Hartelijk dank voor uw super review! Fijn om te horen! Graag tot ziens op de Heibloem!

• april 2022

een nette camping met veel seizoenplaatsen. wij hebben een gezellige avond gehad bij het kampvuur. net sanitair en water en stroom op de plek met acsi 18 euro all in hadden we begrepen, maar helaas na 2 nachten kwam er nog 7.40 toeristenbelasting bij, dat was even een tegenvaller.

Suzan&René

Hallo Suzan en Rene, Hartelijk dank voor jullie review! Ik begrijp dat de bijkomende toeristenbelasting tegenvalt. Helaas maakt de gemeente uit hoe hoog de toeristenbelasting is en dat kan bij elke gemeente anders zijn. Verder is bij de acsi kortingskaart de toeristenbelasting nooit inbegrepen. Dit kunt u vinden op de acsi-cardsite. daar staat precies beschreven wat inclusief of exclusief is. Hopelijk hebben jullie het verder naar je zin gehad! In elk geval bedankt voor jullie komst en graag tot ziens! Groetjes, Brigitte Liebregts

• april 2021

Alles wat je nodig hebt is er, zonder extra muntjes. Daarnaast rust, schoon en mooie wandel- en fietsomgeving.

Ossies

Bedankt voor uw review! Graag tot ziens op de Heibloem!

• mei 2022

• april 2022

• april 2021

Ossies

Bedankt voor uw review! Graag tot ziens op de Heibloem!

De Heibloem