aukje-brandsma

Super camping! Alles wat je nodig hebt: fijne grote plekken, goed schoon sanitair, mooie zwemgelegenheden, lekker strandje en lekker eten! 1 heel (in mijn ogen gek) klein minpuntje; nergens spiegels in de sanitair ruimten.

John-ter-Haar

Prachtige ruime camping. Wij stonden op een plek met privé sanitair en wat een fijne ervaring! Ruime plek, vlakbij het recreatiemeer, genoeg voorzieningen en genoeg te doen voor de kids. Vriendelijke medewerkers en goede horeca. Aanrader!

Camping TerSpegelt