• november 2023

Wat een leuke plaats. Super proper sanitair. Heel goede wifi. Mooi haventje. Van hieruit zijn vele wandelingen en fietstochten te doen. Volgende lente komen we zeker terug. Aanrader.

Rupo

vooraf betaald zoals gevraagd ,toe op plaatsen aangekomen geen elektriciteit zoals voorzie.n ,na telefoon naar de verantwoordelijke ,eventjes geduld wij lossen het direct op helaas na drie uur nog gene kat gezien

stranger49

Meneer Voet heeft mij om 13.17 uur gebeld om te melden dat hij geen stroom had. Rond 14.00 uur is mijn vader bij hem langs gegaan om de stoppen te controleren en deze waren allemaal in orde. Meneer Voet bleef problemen houden dus daarom is ook mijn broer langs gegaan. Het probleem bleek niet bij ons te zitten maar bij de kabel van meneer, deze was defect. Fijne dag! Groeten, Janet Crezée

4 sterren voor de ligging. Mooi gelegen aan het water en van hieruit kan je mooie wandelingen en fietstochten maken. Fietspontje Biesbosch vlakbij.

• november 2023

Jachthaven Crezée