Camperplaats Strabrechtse Hoeve

Mierlo, Geldrop-Mierlo, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats Strabrechtse Hoeve

Kleinschalige buitenplaats in het groen - bij aankomst aanmelden bij restaurant - gelegen naast natuurgebied Strabrechtse heide - toilet tijdens openingstijden restaurant - centrum 2,5km

• Aardborstweg 19

5731 PS, Mierlo, Nederland

• augustus 2021

Absoluut een aanrader. Eigenlijk verbaasd dat we nog een plekje hadden (er stond maar 1 andere camper). Heerlijk rustig, mooie omgeving om te wandelen (of fietsen). de CP is keurig onderhouden. wij zijn gaan eten en ook dat overtrof onze verwachtingen. wij komen zeker terug hier! Een dikke 10++

• augustus 2021

Hou je van rust en natuur ? dan sta je hier fantastisch. hele fijne kleine CP met een gastvrije ontvangst door Peter Paul die je ook culinair kan verrassen in zijn restaurant. kortom ; een plek om te genieten en komen er graag op terug.