ondergrond is grind. toiletten van het restaurant worden verbouwd dus er staat een wc-gebouwtje buiten dat 24/7 te gebruiken is

stipopstap

Tijdens ons verblijf van 2 nachten niemand gezien van de eigenaren. Tijdens een bezoek aan het terras van de brouwerij netjes betaald aan de serveerster. prima plekken met stroom. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Zie onze vlog Hymerdreams met Ype en Judith.

Hymerdreams-met-Ype&Judith

Prima gegeten, lekkere speciaal bier. maar verre van rustig. Om 5 uur begint het verkeer al. daardoor voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar om te overnachten.

Bierbrouwerij Oijen