• december 2022

Fijne plek om de nacht door te brengen, idd geen services, maar die had ik ook niet nodig. Gelegen in industriegebied, en dus relatief rustig voor het vuurwerkgeknal eind december. Mooi dat dit zo kan, zouden meer bedrijven in NL moeten doen, hulde aan deze firma!

Hachthuze

we hebben hier een avond/nacht gestaan. het is een parkeerplaats van een camperbedrijf op een industrieterrein. het is niet ons goed bevallen. bedankt dat u uw terrein beschikbaar stelt.

• oktober 2020

Zeker als je laat aankomt is dit voor een gratis overnachting een perfecte plek. Het enige minpunt is dat je vroeg gewekt word door het werkverkeer van de buren.

• december 2022

• oktober 2020