Ans en Piet hebben een mooie camping aangelegd, goede windhaag zodat we zelfs in oktober lekker uit de wind konden zitten. Sanitair brandschoon! We hebben 2 dagen gefietst in de omgeving. Op zondag was er een koffie inloopochtend,ook voor mensen uit de buurt erg gezellig.

Lukka63

mooie camping, vriendelijk onthaal met aangename eigenaars douches en toiletten zijn enorm proper! een dikke pluim! met Piet op verkenning geweest in de buurt en in de velden en een rondleiding in de koeienstal. bedankt voor het aangenaam verblijf. doe zo verder!! marijke en ludo

• oktober 2022

Een fijne camping. Dichtbij De Regte Heide. Mooie omgeving. Schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst. Komen zeker nog een keer terug. Bedankt Piet👍

• oktober 2022

Camping de Vergulde Hand