Deze SVR camping heeft ook fijne plekken voor de camper. Is een prachtige plek tussen de wijnranken en kruidentuin. Prettige eigenaren. De Wijn en Kruidenproeverij is een aanrader. Zelden iemand meegemaakt die met zoveel passie praat over zijn eigen producten.

• april 2023

Heerlijke rustgevend tussen de fruitbomen en de wijnranken. Gastvrij ontvangst door de bevlogen eigenaren Geert en Mirjam en de rondleiding door Geert met aansluitende wijnproeverij is een aanrader. Mooie plek!

• oktober 2022

De laatste dagen van het camperjaar hebben we hier 3 nachten gestaan. We waren maar met 2 campers. De plaats is mooi en het was nog mooi weer. De camperplaats is voorzien van alles wat je moet hebben. Top

• april 2023

• oktober 2022