• november 2023

mooi en rustige parking , wel last gehad van hang jongeren die tot middernacht op de camper kwamen bonken met de vuist en dan op de loop gingen , zo enkele keren achter elkaar,

menner

Mooie Camperplaats, helaas maar 2 plaatsen Vlgs bord er stonden 6 wat goed te doen was. Erg jammer dat de kleine vuilnisbakken prop vol waren misschien afvalbakken overwegen, we hebben ons afval meegenomen als dat iedereen doet blijft het SCHOON.

Zeehuys

wij hebben gestaan bij cp de Bronkhorst, mooie cp alleen stroom en water, lozen toilet en grijs water op cp Mariënburg, maar helaas de loosput zat op slot, heel jammer, gemeente Velp als u niet wil dat vervuiling optreedt zou het prettig zijn als hier iets aan gedaan zou worden.

• november 2023

• Beukenlaan