lees nu dat het staangeld naar € 21.50 is verhoogd. excl. stroom. vorig jaar heerlijk gestaan bij jullie zonder sanitair. maar bijna € 10.00 per dag vind ik wel erg veel. is hier een reden voor Erick?

kostertjes614

Ik heb het u uitgelegd dat we nu alleen nog met sanitair plekken hebben. altijd welkom mocht u zich toch bedenken.

Zalig plekje. Rust en stilteplaats. Zeer verzorgde sanitaire blok. Super vriendelijke eigenaars, bedank Suuz en Erik. Perfecte uitvalbasis voor fietsen door de Maashegge en Maasduinen. We komen terug om het Duits lijntje te fietsen. Een aanrader voor de campeerders. Rik en lut

bedankt en altijd welkom

Dank u en altijd welkom