Jilll

Prima camping , wij hebben op t kleine veldje gestaan . Met een grote camper +7m wordt het wat lastig om op de campingplaats te komen en te vertrekken. De prijs die op deze site vermeld staat klopt niet : wij hebben 2 nachten gestaan (2 pers+electra)voor 44,85 . dit was incl de SVR korting .

• mei 2022

Prima camping, afgeschermde veldjes met ruime plekken. Ook veel plekken met staanplaatsen (toercarsvans) Prima sanitair fijne douche. toeristen info. Wij hebben met camper op veld gestaan, heeft wel onze voorkeur omdat camperplaatsrn kleiner zijn en aan bestraat pleintje liggen.

• mei 2022

Camping 't Dekske