• november 2023

wij hebben hier pas geleden gestaan. Prima plek. Alles netjes. Aanrader.

PierreenTea

21 juli 2023 Even een opmerking. De camperplaats is goed bereikbaar vanaf de kant Lisse/Nieuw Vennep. Dit ondanks de borden die aangeven dat de Kaagweg is afgesloten.

joepiedepoepie

Wij hebben hier 1 week gestaan. Heerlijk, relaxed, schoon. Vliegtuigen!! ja die komen vaak langs. Download de app Flightradar 24 dan zie je precies waar ze naar toe gaan en welke maatschappij etc. Heel leuk om te zien en vind je het meteen minder storend.

• november 2023

wij hebben hier pas geleden gestaan. Prima plek. Alles netjes. Aanrader.

Camperplaats Het Groene Hart