een hele nette fijne camping waar we heerlijk hebben gestaan , we mochten gratis een late checkout tot 16:00 uur. de camping is netjes en goed onderhouden, je kunt er lekker eten en met de fiets ben je met 10 minuten op het strand.

• oktober 2021

• februari 2021

Vriendelijke ontvangst was dik in orde. Toiletgebouw verwarmd en erg schoon (vanwege het winterseizoen (?) was ongeveer de helft dicht, toiletten aan de herenzijde, douches aan de dameszijde). Wat ik minder prettig vind is dat alle lantaarnpalen op het terrein zijn uitgeschakeld.

• oktober 2021

• februari 2021