Een persoonlijke, vriendelijke groet aan de voorkant en we staan midden in de dichte weide, als een groen tapijt in een kleine kring met andere kampeerders. Zoet water, elektriciteit, alles is aanwezig! Sanitair, een paar treden. Idyllisch! Wij kunnen de minicamping van harte aanbevelen!

datmo

alle plekken op het eiland waren vorige week vol, maar de eigenaar deed de moeite om terug te bellen en slaagde erin een plaats voor ons te bemachtigen. Uiteindelijk verbleven we 4 nachten! Mooie plek, centraal voor het hele eiland. Mooie faciliteiten. Sterk aanbevelen.

The-Rockers

hele mooie en gezellige camperplaats. Het is echt een aanrader. We komen zeker een andere keer weer.

Minicamping Hoeve Rotterdam