Goed verzorgde camping, ruime plaatsen, waarvan veel verhard. Algemeen sanitair (er is ook privé) is netjes, maar 2 wc's is te weinig. Lokatie is schitterend, de verse broodjes heerlijk! Bloembollen meegenomen als souvenir

• april 2022

mooie verzorgde camping. echter weinig en kleine sanitair ruimte wanneer je geen privé sanitair hebt geboekt. (tip: gasten bepalen graag zelf in welke richting hun camper of caravan staat zeker gezien de mooie bbq plaats midden op het terrein)

• maart 2022

IERTB

Goedendag, bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Een gast op onze camping heeft ons op de hoogte gesteld van het lauwe water. Wij hebben dit gecontroleerd en er was een onderdeel dat vervangen moest worden. Dit hebben wij meteen gedaan en het water kan nu wel weer heet. U mag altijd bij ons langs komen als er iets is en dan lossen we het graag op!

• april 2022

• maart 2022