top locatie. wij betaalde 16 euro voor 1 nacht. zeker een plekje om terug te komen.

Skyline5

Zeer vriendelijke eigenaar en het ziet er erg netjes uit. 2 camperplaatsen op grind met mooi gras voor de deur. overige campers staan op zandveldje ernaast. soms komt er een grappig oud treintje langs gereden maar zeker niet storend. Er is geen afwasplaats aanwezig.

Jansenjop

vriendelijke eigenaar en mooie camperplek met alle voorzieningen uitkijkend op de akkers. leuk om de bijen te zien en dat er een restaurant en bar is. heerlijk op het terras gezeten.. wij komen zeker nog eens terug.

Camperplaats THE BEE