• april 2021

vier sterren voor een gratis plek. Geen voorzieningen! prachtige omgeving om te fietsen. restaurant gesloten vanwege Corona. Wij hadden de primeur van de Drive Through. vanaf nu waarschijnlijk elke vrijdag.

• augustus 2020

Goed gegeten prima plekje rustig

• juni 2020

Voor een gratis plek, een prima plek! Heel rustig. Vanwege Corona geen plek om binnen te eten, buiten kon het wel, maar werd ons aangeboden en niet opgedrongen. Toch gekozen om in het zonnetje op terras wat te eten en dat was prima. Leuke mensen. Zeker een plek om terug te keren.

• april 2021

• augustus 2020